Project X

4kommentarer

Nu kära läsare, behöver jag er hjälp! 
 
Jag har en tid nu planera ett "Åbo Street Style" projekt. Det skulle innebära att jag skulle ta bilder på snygga kläder jag ser på stan. Haha, nu lät det kanske lite fel, men menade personer med snygga kläder. Ett klassiskt street style projekt alltså. Om jag orkar och vill kan det bli en permanent del av bloggen. 
 
Problemet är att det finns/fanns (de har slutat blogga) en blogg med just namnet "Åbo Street Style".
 
Så min uppgift till er är att komma på ett nytt namn till mit lilla projekt! :) 
För att göra det kanske lite roligare kan ägaren av det vinnande förslaget få ett par örhängen/eventuellt en earcuff. Oanvända såklart! ;)


Let the games begin! 
 
!, 450D, AWESOME, awesome, blogs, canon, canon eos 450d, clothes, cool, eos, fashion, finland, foto, fotografering, kuva, kuvaus, mode, namn till mitt projekt, people, photo, photography, project, street, streetfashion, streetstyle, style, suomi, turku, valokuvaus, åbo,

4 kommentarer

Haadii

24 Aug 2012 19:36

Dressed This Way ;) :P :D

Anonym

26 Aug 2012 13:22

håll de där turku street style

Z

26 Aug 2012 13:22

turku street fashion

anonym

26 Aug 2012 14:07

project style

Kommentera

Publiceras ej