Finska lektion

4kommentarer

Sitter på min finska lektion och chillar. Är klar med uppiten så får sitta och slappa en stund, så tänkte att jag skulle slänga in ett snabbt inlägg. Kommer antagligen inte kunna blogga senare idag eftersom jag har massor med läxor och träningar.
Så jobbigt när alla läxor samlas på en dag, alla andra dagar denna vecka har jag haft ganska chill men nu har jag massor att göra till i morgon. Som tur läste jag boken jag ska ha läst till i morgon redan igår. Annars hade jag varit i deep shit.

Tänkte bjuda på en störande gammal låt som har fastnat i mitt huvud.

Sak Noel - Loca People


4 kommentarer

GUEVACCI

07 Sep 2011 15:10

yes det har du ;)

Blerina MUQA

07 Sep 2011 15:12

förlåt för att jag är så seg på att svara, har varit upptagen med plugget och allt! tänkte ta och börja om nu.. hehe, vad gör du? :D

Ciah

07 Sep 2011 16:50

Varsågoooood för låten! ;P

Sara

07 Sep 2011 19:06

Kul att läsa finska!

Kommentera

Publiceras ej