Ur bruk

1kommentarer

Vårt internet har inte fungerat ordentligt på ett par dagar, vilket är otroligt synd eftersom jag hade planerat ett par otroligt intressanta inlägg, men som vanligt har jag glömt bort dem nu. Man borde alltid skriva upp såna där snilleblixtar man får, annars glömmer man bara bort dem genast!
Nu ska jag göra dagens läxor, som tur har jag inte särskilt mycket att göra. Skulle aldrig orka idag, har den slöaste dagen på otroligt länge. Skulle bara vilja ligga i soffan och glo på något dåligt program som "Dr. Phil" eller "The Bold and The Beautiful"

Hahah, hittade denna ganska lustiga bild på mig på familjens dator. Den är antagligen tagen någongång runt år noll!

1 kommentarer

Mikaela Martinsson

28 Oct 2011 14:44

Man ska alltid ha papper och penna redo när man får en idé! :)

Kommentera

Publiceras ej