Fototävling

4kommentarer

Deltar i en fototävling där man kan vinna alldeles underbara priser. Så därför ber jag er, mina underbara läsare att rösta, rösta, rösta! Skulle uppskatta det mer än ord kan beskriva. Man kan rösta en gång per dag så gå in varje dag och gör mig gladare än vad jag redan är.

 


 

Minns du denna bild? Den är mitt bidrag. Under första två minuterna fick jag 5 röster, sen dessa har det inte stigit alls. Skulle verkligen bli superduper glad om någon tog sig till besväret och röstade. Det är bara att trycka på det lilla plusset under bilden!
Här ovan är länkning till bilden, tack på förhand! ♥
Tjobelibong!

4 kommentarer

Mikaela Martinsson

18 Oct 2011 20:28

sv: det låter intressant, lycka till med utstyrseln! Härligt, för mig tog dom 5 provrör!



Tack så mycket! :) härligt att höra

Nora

18 Oct 2011 20:43

26 röster redan!!

Niklas C

18 Oct 2011 23:27

Svar: Tack =) Jag älskar både kängorna och sushi ;)



Kram

Niklas C

19 Oct 2011 00:37

Svar: Ja visst är den.. Synd bara att den är så dyr.



Nu har jag röstat på din bild =)

Kommentera

Publiceras ej