Det bästa med julen

2kommentarer

Kan inte fatta att det bara är en månad kvar till julafton! ♥
Man måste ju börja köpa julklapparna snart! 
Älskar julen, det finns inget mysigare tycker jag.
Det bästa med julen enligt mig är: 

Stämmningen: alla släktingar, ljusen, pyntet och såklart granen!
Maten: alla goda lådor, sknkan och julmusten♥
Julsångerna: de bidrar till stämningen, men förtjänar en egen kategori!
Advent: Egentligen är väntat på julen också en av de bästa sakerna med julen!
+ julklappar är ju inte så illa dem heller


♥Några julsånger:
Julen är här



Rudolf med röda mulen



Have Yourself A Merry Little Christmas

Finns många andra väldigt bra julsånger, men "Have Yourself a Merry Little Christmas" är absolut en av mina favoriter!

2 kommentarer

JayB

24 Nov 2011 17:34

Åååh Nice!!!



Jag har oxå fått julkänsla idag, har planerat lite klappar. Jag vet inte vad jag önskar mig, lite kläder kanske? Alltid kul med överraskningar.



Tycker nog att det är roliga att ge bort presenter faktiskt!



Vad önskar du dig i jul? Har du många att köpa till? :)

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

25 Nov 2011 18:22

God kväll! :)



Vad roligt att du ville vara med och tävla! Håller tummarna och önskar dig lycka till i min tävling :)



Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej