15 minuters samtal om?

5kommentarer

För ett par timmar sen ringde jag Nora. Skulle fråga om hon hänger med till gymmet någon dag men plötsligt började jag gapskratta. Har ingen aning om vad jag skrattade åt, bara fnittrade för mig själv i 15 minuter i telefonen. Nora började efter en stund skratta åt mitt skratt så samtalet fortskred genom att vi båda skrattade. 

Har aldrig varit med om ett så underlig samtal förut. Dessutom glömde jag bort över hälften av der jag skulle säga, typiskt. Men ett gott skratt förlänger ju livet, så tack Nora, du gör mig odödlig! ;)

Denna bild har egentligen inget med inlägget att göra, men hittade den i arkivet och måste nog säga att jag skrattade säkert ännu längre än i en kvart! Odödlighet, here I come!

5 kommentarer

haidisblog ▲

28 Nov 2011 23:22

SVAR: åh hihi okej! ^^

Sara&Stäff

29 Nov 2011 00:36

Vill du vinna en helt ny och alldeles egen bloggdesign? :) Vi lottar ut en unik design + header efter dina önskemål! Läs mer här http://troopies.blogg.se/2011/november/tavling-om-designd.html



Ha en underbar vecka!

Elin Sandelin

29 Nov 2011 08:51

sv: vad skönt! :)

jag sitter i skolan, du då?

Nora

29 Nov 2011 14:01

lol varsågod :D stinki/mumin

ina

29 Nov 2011 15:41

NEJ HERREGUD E DE DÄR JAG? vitsi ja e ful... :D

Kommentera

Publiceras ej