Vilse

2kommentarer

Gissa hur länge det tog för mig att hitta fram till Noras arbetsplats där jag varit 1000 ggr förr!
Jo, tre och en halv timme!
Det är sjukt, i verkligheten tar det typ 10 minuter från mig till Kurala, där hon jobbar, men nu tog det en evighet. Hittade ingenstans och hamnade långt utanför stan där ingen visste vägen någonstans! Frustrerande var det men min moped har fått njuta av en lång tur, den kanske gillade det.
När jag då kom fram (tre timmar försent) åkte vi till Skanssi och började shoppa! Vi var där i tre timmar men ändå var enda butiken vi köpte några kläder från H&M(som vanligt då, det är så billigt och bra). Det var en sjukt kul dag och vi planerade att vi ska träffas snart igen!
Visar senare vad jag köpte, nu blir det en jogging runda!
Tjobelibong!


Fail att man tappar bort sig i sin hemstad!

2 kommentarer

Jontte

15 Jun 2011 00:09

Shit vad jag är awesome :S

GUEVACCI

15 Jun 2011 12:44

Tjena!



Vill bara berätta att nu byter jag bloggportal för ett tag, jag kommer blogga me bland andra stora bloggar, Hugo, Paow, DennisM ^^ http://guevacci.myshowroom.se Följ med mig dit! :)



Hoppas allt väl med dig? xoxo

Kommentera

Publiceras ej