Frukost Smoothie de la Jontte

0kommentarer

Lagar ofta en god och hälsosam smoothie att dricka på mornarna!
Det är enkelt, hälsosamt och så otroligt smarrigt!

Frukter och bär jag tycker om att använda:

♣ Grönt Äpple
♣ Banan
♣ Blåbär
♣ Lingon
♣ Kiwi
mm.

Brukar dessutom lägga i juice som är 100% frukt. Den senaste tiden har det blivit Tropicanas Mandarin Morning, den är otroligt läcker och ger en viss touch till smoothien.

Eftersom jag inte äter bröd, pasta, gröt, potatis (ja kolhydrater helt enkelt) så brukar jag även strö kli på smoothien för att få i mig de fibrer jag behöver!

Det är bara att slå ihop allting i en mixer och hälla upp i glas! Voila så har du en otroligt god, uppiggande och hälsosam frukost!



Hemks bild men visst ser smoothien rätt så god ut ändå?

Kommentera

Publiceras ej