Det är slut

3kommentarer

Önskar att jag skulle kunna skriva mer om filmen igår. Men jag vill inte förstöra upplevelsen för någon annan!
Filmen var verkligen bra gjord. Den hade rikligt med dramatik(ofc) men också ganska mycket humor. Det hände flera gånger att hela publiken gapskrattade. Skådespelarna hade verkligen pressat sig till det yttersta och allt var fantastiskt.
Som sagt, se den! Det är en order!
Känns verkligen underligt att det är slut nu, inga mer Harry Potter filmer. Jag har växt upp med böckerna och filmerna. Hur fan ska man fortsätta leva nu då? Det känns tomt.
För de få som läser detta inlägg kan jag erkänna att när jag låg i min säng igår rann en stilla tår ner för min kind. 
Det är slut.
Ska ge mig av till biblioteket nu, ska läsa Harry Potter på engelska. Heheh.


3 kommentarer

Tommy

13 Jul 2011 12:45

Planer för dagen?

Tommy

13 Jul 2011 14:27

Sv: Tack så mycket!



Ja satt just och fundera på vem det kan vara i från :) Jadu, photoshop är en hel djungel vill jag lova.

Tommy

13 Jul 2011 14:30

Sv: Aha .. vad heter den boken? Funderar på att köpa böcker om PS ..

Kommentera

Publiceras ej