Trötthet, failar och försäljartal!

8kommentarer

Är sjukt trött efter första träningen idag. Vi dansade någon Zumba liknande sak, gjorde muskel övningar och aerobic liknande grejer, är sjukt trött i musklerna men det var värt det, lite träning skadar ju aldrig! Nu borde jag ta något att käka så att man orkar med nästa träningspass. Då blir det mera handbollsinriktat ;) 
Åbo stad har failat som vanlig. De har dubbelbokning på hallen där vi skulle vara så de försöker hitta en annan hall åt oss! :) Vilket är ganska dumt. För den hallen vi nu skulle ha varit i var relativt nära mig. Nu måste jag kanske starta mycket tidigare! Typsikt denna stad -.-'



Skulle verkligen rekomendera Zumba till alla som vill träna men inte vet hur. Det var skit kul och väldigt bra träning. Så om du vill träna men inte hittar sättet för dig, testa Zumba, kan hända att du inte gillar det, men det gjorde jag så jag rekommenderar att ni testar. Dessutom gör det ju inget fast man inte kan dansa så bra, vårt lags taktsinne är lika med noll och vi klarade det bra ändå! :)
Så testa Zumba, det kanske är grenen för dig! ;)

Borde kanske börja jobba på TV SHOP som försäljare ;) Eller vad tycker du?

UPPDATERING: VÅR TRÄNING FLYTTADES TILL EN ANNAN HALL EN ANNAN TID SÅ BLEV BARA EN TRÄNING FÖR MIG IDAG EFTERSOM JAG INTE KAN FARA TILL DEN ANDRA! :(

8 kommentarer

nicklas

04 Jan 2011 13:04

vinnare dyker upp på bloggen ikväll :)

nicklas

04 Jan 2011 13:14

Jadu jag har ingen aning, sj då ? :)

FowZie ♥ ~ felicia aulén

04 Jan 2011 13:24

sv; riktigt kul faktiskt ;D

karin

04 Jan 2011 13:53

sv: ååh, taack :D du får din länk på onsdag! :)

JOSEFIN GARD - TRUE ME

04 Jan 2011 14:14

asså min träning börjar just nu och innan hade jag träning sex gånger i veckan men fotbollen inomhu men nu kommer vi bara träna inne så det bli väll typ 5 gånger i veckan 2 innebandy och 2 fotboll och match varje helg ;D

Derya Bahceci

04 Jan 2011 14:36

Zumba är sjukt kul!

Joel

04 Jan 2011 14:36

Hehe aa, tack! :)



Härligt! Ska du å polaren hitta på då? :)

Tackar :D

Fotograf Matilda Bäcker

04 Jan 2011 22:29

Tack för träningstipset, kanske man borde testa..!

Kommentera

Publiceras ej