Stressad första dagen?

6kommentarer

Det är första dagen i skolan efter lovet och jag är redan stressad. Ska städa klart mitt rum, göra världens svåraste spanska läxa och allt möjligt annat. Så irriterande att ha massor att göra så att man inte hinner göra det man vill liksom :)

Men hinner tyvärr inte skriva något mera satsat nu eftersom jag måste laga middag och mina föräldrar är hungriga redan. Så måste laga den nu.

Var och träffade Sonja på stan idag, vi satt och pratade länge och det var verkligen trevligt eftersom vi inte träffats ordentligt sen  hon gick ut högstadiet före sommaren. Så är ju ett bra tag sen.


En gullig bild på Sonja jag stal från FB!

6 kommentarer

Louise (fotoblogg)

10 Jan 2011 17:15

Jotack, jag har också haft en bra kväll. :) Segt med skolstart.

Tommy

10 Jan 2011 18:30

Allt bra med dig?

william

10 Jan 2011 19:22

låter som en jobbigt första dag;D



dagens cookie har blivit vald:D

se om det blev du^^???

Joel

10 Jan 2011 22:42

nice :) inte gjort så mkt, chillat. du då?

ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

11 Jan 2011 09:11

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram!

GUEVACCI

11 Jan 2011 14:04

sorry för sent svar :P tillbaka i skolan nu, ganska segt x) läget då? =)

Kommentera

Publiceras ej