Sovmorgon

5kommentarer

Har inget prov idag så man fick äntligen sova ut. Mår mycket bättre nu men känner att jag inte är helt frisk. Tror dock att jag beger mig till skolan i alla fall. Orkar inte missa så mycket, man måste ta igen det och skriva av efteråt och det är verkligen inte min favorit grej.  Ska ut med hunden nu och sen bär det väl av till plugget. Svarar på kommentarerna på kvällen!
Hade! :)


ps. efter skolan ska jag kanske till Zabis så får se om det blir så mycke mera bloggande, sen ska jag dessutom på teater.


inget prov! Yippie! ;)

5 kommentarer

Amanda

27 Jan 2011 11:25

Skönt med sovmorgon!=)

Amanda Rieem

27 Jan 2011 11:25

haha tack så mkt du!!! :D



KRAM

Cassandra

27 Jan 2011 13:55

Sv; nee sant :D annars då, allt bra med dig? :)

Eveloni

27 Jan 2011 15:21

Sv; Tackar man tackar :D

3Mma

27 Jan 2011 19:32

sv: Okej :D



Skönt att inte ha prov. gillar verkligen inte det :O

Kommentera

Publiceras ej