SALT

13kommentarer

Salt Poster
Igår kväll kollade jag på SALT med Angelina Jolie. Verkligen bra film, gillar handlingen, skådespelarna, actionen. Dock tycker jag de hade slarvat lite med effekterna. Det såg orealistiskt ut rätt så ofta och ibland kunde man bara föreställa sig hur Angelina hade svingat sig i vajrar. Men annars var det verkligen en superbra film som jag verkligen tycker alla som inte sett den ska göra så fort som möjligt. Speciellt om man gillar lite action med bra handling.

Filmen handlar om en CIA arbetare som blir anklagad för att vara en rysk spion. Hon rymmer från arbetet med poliserna hack i häl och ger sig ut på en jakt efter sin man och ryssar.
(lite dålig förklaring, men filmen var skitbra)

Kan dock tänka mig att ryssarna inte gillade denna film.








Bjuder dessutom på trailern!

Rekommenderar som sagt filmen! Speciellt om du gillar action filmer! Brukar inte gilla action så värst mycket men denna var verkligen bra! :) Hade en handling, det var inte skottlossning 24/7!

13 kommentarer

karin

05 Jan 2011 18:36

sv: de händer typ inget idag ;) dudå?

karin

05 Jan 2011 19:21

sv: trevligt :)

Joel

05 Jan 2011 19:37

Härligt! :D



Haha tack du ;)

JOSEFIN GARD - TRUE ME

05 Jan 2011 19:42

jag tränar ganska mycket jaa och jag glömmde jag tränar med damlaget också minns en gång i veckan :)

Fotograf Matilda Bäcker

05 Jan 2011 20:08

Sv: Sant :) Dock har vi inga berg här, men jag förstår din poäng :)

Fotograf Matilda Bäcker

05 Jan 2011 20:24

Sv: Moderskeppet är en kalassida :) Annars kommer jag så småningom ut med redigeringskurser, både för PS och för ACR så du kan ju hålla utkik efter de annars :) Vad skulle du vilja lära dig? Kan vara kul att veta inför produktionen av kurserna :)

Fotograf Matilda Bäcker

05 Jan 2011 20:33

Sv: Ja gört :)

Fotograf Matilda Bäcker

05 Jan 2011 20:38

Sv: Just nu är det fullt fokus (eller ja, jag är ju online samtidigt men ändå) på examensarbetet som ska vara klart på måndag. Så nu blir det inget fotande. Men efter det blir det fokus på fotokurserna och så har jag en porträttfotografering om en dryg vecka :)

karin

05 Jan 2011 20:53

sv: njee, inget spec bara träning, dudå? :)

JOSEFIN GARD - TRUE ME

05 Jan 2011 21:31

haha det är jätterolig att träna men om man ser på min hon är någ inte så snabb men jag är ganska snabb ändå men man ser inte att jag ärsnabb ;D

för jag är ju lite kraftigare än dem andra inte mycket :)

nicklas

05 Jan 2011 22:02

:)

Mikaela - foto & stil

05 Jan 2011 22:37

Härlig läsning! Den filmen ska jag också försöka att se någon dag :)

Joel

05 Jan 2011 23:24

ska träffa några gamla polare. själv?

Kommentera

Publiceras ej