Musklerna värker.

5kommentarer

Har ont i mina muskler. Men klarar mig säkert som vanligt. Igår hade vi en tre timmars träning, den skulle vara två men så plötsligt skulle vi spela mot damerna. Vi vann, såklart ;)! Vi spelade 3x20 min, jag var i mål den första och den sista perioden. Spelade verkligen bra i första men sista gick ganska skit, kan ju bero på att jag hade tränat typ två och en halv timme före det?
Nu ska jag äta frukost. Sen bär det iväg till träningarna och sen har vi den så kallade mentala träningen. Eter det kommer jag säkert hem och chillar. Sen blir det träningar igen från 22-23. Vilket gör att jag inte kommer kunna somna fören tre på natten, vilket gör att morgondagen kommer vara skittung. :(
Byebye :) Ses senare idag, ska försöka bjuda på ett litet recept då ;)


En random bild från google ;)

5 kommentarer

Vannichis - Blogg om min vardag!

06 Jan 2011 12:35

SV; Okej ;) Hiihii ^^

Fotograf Matilda Bäcker

06 Jan 2011 15:33

Sv: Den inställnngen ska du inte ha, du ska tro på dig själv! :) If you can dream it, you can be it!

FowZie ♥ ~ felicia aulén

06 Jan 2011 15:48

Om du vill bli dagens blogg har du chansen nu! :)

Fotograf Matilda Bäcker

06 Jan 2011 15:53

Sv: Nej men det är ju så :) Dessutom har man inte misslyckats förrän man ger upp :)

karin

06 Jan 2011 19:46

sv: vad är de du spelar? hockey? :)

Kommentera

Publiceras ej