Måndag igen

5kommentarer

Det var ju just fredag. Hur kan måndagen redan vara här? Hade ju dessutom ett extremt kort veckoslut eftersom jag hade skola på lördag. Som tur börjar jag först elva på måndag och har bara två lektioner så borde nog klara mig!
Efter skolan kommer Kristina hit och tar lite foton! :) Kommer bli skitkul. Ser verkligen framemot det!
Hinner inte skriva mera just nu, hunden väntar på att jag ska gå ut med henne. Så måste rusa så hon inte kissar på sig!
Bye! :)



Världens tuffaste bild på Kristina!

5 kommentarer

Anonym

24 Jan 2011 12:30

Hejsan!!! fin blogg =)



Letar du efter en ny blogg att läsa? då har du hittat rätt, min blogg handlar om mitt liv med ibs en sjukdom du aldrig blir frisk ifrån också utan läkemedel!



Läs även om hur det är att vara tillsammans med en känd hiphopare vid namn elov, från elov o beny! hans senaste singel låt hittar ni här: http://itunes.apple.com/se/album/fiesta-paradise-town-single/id415116160



Kika in hos mig!

GUEVACCI

24 Jan 2011 13:56

tackar :D

PsychoBlonde

24 Jan 2011 14:50

haha nee sånt är aldrig kul

GUEVACCI

24 Jan 2011 15:31

mycket plugg för dig!

Agnes

26 Jan 2011 23:44

Riktigt snygg bild!

Kommentera

Publiceras ej