Handboll hela dagen!

12kommentarer

Ska ut med hunden nu och sen är det handboll som gäller resten av dagen! Har en "turnering" som börjar klockan två och slutar 6. Så hinner inte med så mycket annat. Det är en träningsmatch turnering så ingen seriös tävling. Men vinna vill man ju alltid!
Igår var jag som sagt och kollade på P90 landslagets match. De ägde Bulgarien helt totalt. I dag är en lite svårare match mot Montenegro och i morgon ska de spela mot Frankrike, vilket antagligen kommer bli den tuffaste matchen. Tyvärr är det bara ett lag som går vidare från kvalen till själva VM så det blir antagligen Frankrike. Men man kan ju alltid hoppas på att Finland klarar det! Skulle ara så skönt. Problemet är att Frankrike har spelare som spelar i Bundesliga lag. (=den högsta av de högsta seriernas lag)
Nu måste jag rusa så att hunden inte kissar på sig!

Ses på kvällen, då ska jag svara på alla kommentarer också! Byebye!

Min bror försvarar.

12 kommentarer

Vannichis - Blogg om min vardag!

08 Jan 2011 12:30

Sovit gott?

ELLEN

08 Jan 2011 13:16

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Hittade du inget i mellandagarna? Nu har jag sänkt priset på nästan alla varor!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

elin amour [en störd jävel]

08 Jan 2011 14:28

Vad kul att du ville vara med i DAGENS BLOGG :)

Hör av mig när en vinnare är uppe :)

För större chans att vinna, gilla min blogg på facebook: http://www.facebook.com/pages/En-stord-javel/165877053448780

SOFIA

08 Jan 2011 14:40

Vad roligt att du är med och tävlar! Hoppas du har en fin Lördag!KRAM

Anonym

08 Jan 2011 14:41

Hej! Vill du vara med i Veckans Blogg hos mig? Det är bara att trycka på länken nedanför så kommer du direkt till inlägget där du anmäler dig till tävlingen! :)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-v1-2011.html

Kram

Katta

08 Jan 2011 14:57

Kolla gärna på mitt senaste inlägg och var 100% ärlig med vad du tycker :) Kram

Sparkonstnärerne

08 Jan 2011 15:12

Lycka till med handbollsturneringen :)

FowZie ♥ ~ felicia aulén

08 Jan 2011 18:26

gött :D

juliciouz

08 Jan 2011 18:38

vill du vara med och tävla om att bli Dagens Blogg? anmäl dig då i inlägget jag länkar. imorgon kl 20.00 drar jag TIO glada vinnare. för större chans att vinna, kommentera mer än en gång. lycka till! :D kram http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/nu-tio-vinnare.html

katta

08 Jan 2011 21:33

nej inlägget heter kattasfett shor...

Vannichis - Blogg om min vardag!

08 Jan 2011 21:41

SV; Jorå det är bra :)

Kommentera

Publiceras ej