----> sängen.

5kommentarer

Ska sova nu. Är så otroligt trött och har en lång dag i morgon, fast inte lika lång som idag.

Efter skolan hade jag spanska, sedan efter det bär det av direkt till träningarna, måste sticka tidigare därifrån så att jag ska hinna till teatern jag är hjälpledare i. Det är väl en så kallad "kurs" för lågstadie barn. :)

Kom hem åt och har fixat lite plugg greijer och nu måste jag sova. Har varit dålig på bloggningen nu, förlåt! Ska försöka bättra mig fast jag har fullt upp. 

Är glad eftersom jag fick lite hjälp med några problem i min kodmall så nu har jag börjat återställa designen. Kommer antagligen se bra ut snart igen! :)


5 kommentarer

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

12 Jan 2011 01:01

sv: hihi okej! :p lät skit tråkigt me plugg

Marcus Å

12 Jan 2011 08:49

Vad pluggar du då?

Dennis

12 Jan 2011 09:59

åh sazuuu :DDD

(stavning?) :O

ronjaaa

12 Jan 2011 14:31

okej joo ja gjorde de men de e helt weird för när ja e liksom på din boggs startsida står de någå undefinited o sen när ja tryckt på dehär inlägge kom headern upp ? :D

ronjaaa

12 Jan 2011 14:31

okej joo ja gjorde de men de e helt weird för när ja e liksom på din boggs startsida står de någå undefinited o sen när ja tryckt på dehär inlägge kom headern upp ? :D

Kommentera

Publiceras ej