Håll det emot mig

3kommentarer

Nu har Britney Spears video till Hold It Against Me kommite ut. Tycker precis samma om den som jag tyckte om själva sången! Lite underligt och patetiskt försök föra att bli "den största sången 2011". Vilket redan nu har misslyckats. Born This Way slog alla rekord Britney hade lyckats ta! Men tänkte att jag inte skriver så mycket utan du får istället kolla på videon och säga vad du tycker!  Som sagt har jag ganska samma åsikter som jag skriver om i DETTA inlägg!

3 kommentarer

elinn

20 Feb 2011 01:33

hehe okey :)

allt bra idag?

RaNama Rania

20 Feb 2011 02:03

Hejsan Jontte har haft mycket och göra så varit dålig på att uppdatera mig.. Denna låten är så himla bra. allt bra med dig?. :D

Cami

20 Feb 2011 17:25

jadå, de tycker jag också! brittan gjorde inte så bra av sej den här gången... vad jag har läst så var låten intens från början skriven till henne, o de märks för den passar inte i hennes stil... :P

Kommentera

Publiceras ej