Marry The Night - The Video

12kommentarer

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Den är otroligt bra. Men så underlig. Men ändå bara så bra.
Gaga är som ett konstverk utan ramar. Hon överflödar i galaxen och blir något man inte riktigt kan sätta fingrarna på. Något underligt, men ändå så otroligt coolt.
Älskar videon, men hatar den ändå.
Tror inte jag kan förklara bättre. Man måste nog se den själv.
Tips: Följ med noggrant. Det är som en kortfilm om en jobbig period i hennes liv.




På internet verkar alla älska den. Så hon har väl lyckats som vanligt. Det bara tar en stund innan den sjunker in tror jag. Så magnifik och man blir bara snurrig. Inget hänger ihop egentligen men ändå gör det det.
Så otroligt bortblandande.


Amazing Stefani Amazing!

12 kommentarer

Kalle

02 Dec 2011 16:07

I think the video is kinda weird...Didn't get the idea how was it linked to the song...but anyway. I just love GaGa so I can't dislike the video :P

ina

02 Dec 2011 18:01

Hei vitsi de va bra! Ja brukar int rikit fatta Gagas videon, men de här va hennes bästa hittils tycker ja!

emmaws

02 Dec 2011 18:53

svar; jo dte är riktigt härligt med helg och den har varit efterlängtad :D vad tycker du då?

Nora

02 Dec 2011 18:58

Först va den bra, ända tills sången börja. Sen va de blaah. Sen ti slut va ja bara att what.



:D

emmaws

02 Dec 2011 21:35

svar; idag kör jag bara på fredagsmys, imorgon ska jag jul handla med en massa kompisar och på söndag vet jag inte sj? :)

emmaws

02 Dec 2011 21:50

svar; hehe okej, vilka möter ni? :)

Nora

02 Dec 2011 22:34

emt.. håller med kalle här, den hängde int rikit ihop med videon

emmaws (a)

02 Dec 2011 23:02

hehe okej :p

har ni mött skånela någon gång?

emmaws (a)

02 Dec 2011 23:07

svar; va skojar du? :o

bor du i finland?! e

emmaws (a)

02 Dec 2011 23:11

svar: najs ju ;)

jag är hel finsk :)

emmaws (a)

02 Dec 2011 23:16

svar: japp det är 110% sant ;)

Anonym

03 Dec 2011 07:57

Hej hej! :)



Hoppas att din fredagskväll var najs igår :)



Ville egentligen bara meddela att jag har dragit en vinnare från min tävling! Kika in på länken för att se om det var du som vann :)



http://lindshe.blogg.se/2011/december/vinnaren-av-ett-presentkort-150-pa-smyckesb.html#comment



PUSSS <3

Kommentera

Publiceras ej