Tiden flyger iväg

1kommentarer

Vart försvann denna dag? Vart försvann denna vecka? Det är fredag i morgon och jag tycker det precis var fredag. En hel vecka bara har flugit iväg.
Idag har jag haft mycket att göra så det är inte så underligt att den har farit snabbt.
Ganska tidigt kom min kompis med det coolaste sminket hit och vi började måla mitt blivande sovrum.
Som vanligt när jag försöker göra någnting så blir det aldrig färdigt. Den gråa färgen tog förstås slut mitten så hälften av en vägg är vit. Plus att vi inte ens hann börja med den väggen som skulle bli orange. Jag måste bege mig till träningarna.
Men det som vi hann med blev freaking awesome!
Vi hade dessutom de första inneträningarna på länge idag. Så otroligt skönt att få stå i mål igen och bli bankad gul och blå! ;)




ingen aning om varför färgena fucka upp sig. Odet orange skulle vara blå, ordet gul gul och ordet grå en fin mörkgrå. Jäkla blogg.se

1 kommentarer

Guevacci - Blog of Awesomeness!

11 Aug 2011 22:05

Hejsan, bättre sent än aldrig ^^ Kolla om du blev en av vinnarna i dagens blogg annars kan du anmäla dig till nya omgången här: http://guevacci.se/2011/august/todays-blog-23.html#comment



om du inte redan gjort det asså :P

Kommentera

Publiceras ej