Monday

4kommentarer

Eftersom jag hade diverse attack igår berättade jag aldrig vad som hände igår. 
Vi hade en "get to know eachother" dag på ett lägergård en timme utanför Åbo med alla förstklassister. Det var riktigt trevligt. Man fick lära känna inte bara dem som är på IB utan även de som är på normala sidan i skolan.
Mina egna IB kamrater fick jag ju förstås också lära känna mycket bättre. Vi har redan nu bättre klassanda än min förra klass har. GO IB!
Så skönt eftersom det inte finns grupper som "de populära" och" nördarna" utan vi är alla nördar och ungefär lika populära. Så kul.
Idag ska vi med klassen till Megazone och sedan ska vi ut och äta till Rosso! Kommer bli skit kul :)
Tjobelibong, ha det så bra :)





4 kommentarer

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

30 Aug 2011 14:15

sv ; härligt, jo allt är fint !

vad gör du ? :)

E M M A

30 Aug 2011 15:23

sv: Så bra, jo då :)

vad gör du då? :D

Cami

30 Aug 2011 17:52

Alltså... vad heter nu gymnasiet där du går i på IB? :D

LIENE

31 Aug 2011 06:47

sv: hehe okej:) fast beror väl på vilka låtar.

Kommentera

Publiceras ej