Massor

0kommentarer

Har massor att göra. Läxor, träningar, läxor o sen träningar igen.  När ska man hinna ha ett socialt liv då? och dessutom att hinna blogga är ju nästan omöjligt.
Men jag tog mig denna tid nu på natten. För jag vill verkligen blogga, jag gillar det och man sku väl inte sluta med något man gillar? Om det inte är något hemskt som att mörda människor, då kan man gärna sluta hur mycket man än gillar det.
I morgon har jag dock ledigt från träningarna och dessutom är det fredag så man kan slappa. Behöver inte tänka på läxor.
Ska ladda upp hela sommarens bilder på facebook för Katjas skull och vem vet kanske man visar några här på bloggen också.
Kanske man även drar sig till centrum och chillar mede några kompisar. Så skönt att inte ha planer♥
Nu ska jag sova en lång välförtjänt sömn.
Tjobelibong!

Kommentera

Publiceras ej