The Swing...

7kommentarer


Sorry för dålig uppdatering, har inte hunnit helt enkelt. Har haft så mycket skola och så! Men detta har hänt medans jag var borta!

Igår

Efter skolan skulle jag, Molly och Nora bowla men det var fullt så vi gick till äventyrsparken istället. Hade inte planerat att vara där särskilt länge men vi hittade en skatt. En fullständigt gudomlig skatt. En rund stor gunga...Vi blev kvar och gunga i cirka en och en halv timme. Verkligen den bästa gungan nånsin. Efter det spelade vi lite Tic Tac Toe och klättrade i ett "nät". Absolut den bästa dagen på länge :D Tack Molly och Noraaa ;D

Här kommer bilder från igår!






Kul eller hur? ;)


Idag

Efter skolan hade jag spanska som vanligt och sen genast efter det träningar! Efter det har jag bara chillat lite framför tv:n och ska nu börja öva på geografi provet jag har på torsdag.
<--- spännande dag eller hur?


Sköt om er ;)

7 kommentarer

Erica♥

28 Sep 2010 19:51

nice blogg :)

Angelica

28 Sep 2010 20:00

Angelica

28 Sep 2010 20:01

Tyvärr måste jag säga att det lät roligast.. igår xD

raia

28 Sep 2010 20:40

hahaa tack ;) fast ja e ännu lite nervös me att komma me den ti skolan.. :P

sofie

29 Sep 2010 09:41

hahah jaaa exact jag var oxå helt wtf ?!? vem fan vill bo på landet :D

Sonja

29 Sep 2010 18:15

Jontteeeeeee!!!!!!!!!! Dn där gungan ser helt über roli ut!!!!!! :DDDD Ni måst gå ta den därifrån :D Eller skaffa en likadan från nå place :DDDD (Y)

zeeto0

02 Oct 2010 23:29

yepp ser ut som en retard, mehn whatevah! :D

Kommentera

Publiceras ej