Stressig dag ...

10kommentarer

Hej alla:) Hur har ni haft det idag?

Har haft mycket att göra idag! Först skola med två olika förhör och tråkiga timmar! Sen måste jag skynda mej till en sport butik och köpa nya innegympaskor. Nu har jag precis kommit hem från träningarna, efter att jag gått i duchen ska jag äta och sen iväg igen och hjälpa min mamma med att köpa mat till vår klassresa i morgon, dessutom måste jag hjälpa till att bära maten till båten vi ska på! Huhuh... Hinner inte skriva mer nu för jag måste snart iväg igen!
Heijs Sveijs :)



Sådär ser mina nya skor ut :) Får sem dock inte fören de kommer från England :)

10 kommentarer

hanna

09 Sep 2010 17:58

coola skor!

FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

09 Sep 2010 18:28

hahah :) klart jag e klok :P

FOTOGRABBEN.SE

09 Sep 2010 18:38

Jag ska snart ut! Du själv då? :)



Nej, systemkameror är inte samma sak som kompakt :)

Sonja

09 Sep 2010 19:06

Jontteeee!!! Ni alla ska ha d helt super kul på klassresan! Var lyckliga att ni har kiva gäng o int behöver va i Åbo ( som endel -.- ) :D



Kram ^^

Lotta

09 Sep 2010 19:29

helt jätte coola skor! jaa de e en fast huur häärlig stad fö dom som älskar att shoppa iaf de e såm en dröm när man går där :P

FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

09 Sep 2010 20:18

är det fel att vara söt och smart? eller står de ngnstans att man inte kan det? hahah :)

FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

09 Sep 2010 20:21

där ser man :) varifråpn e dudå?

Anna

09 Sep 2010 20:43

Ni ska ha de jätte kiva där på klassresan medan vi baa sitter i skolan o ruttnar... Men no ska vi oxo ha rolit sen;)

Lotta

09 Sep 2010 20:45

Det måst du verkligen !!!!! ja veet ba man sku a så mycke pengar att man sku kunna köpa från new york alla häärliga märkes butiker :D

"Pelle"

09 Sep 2010 22:10

WOW! SUPER COOLA SKOR! Pigga! Man ser vem som kommer emot på gatan! :)

Kommentera

Publiceras ej