Nallebjörnen Jontte!

4kommentarer

Hejsan :)
Vet att jag inte bloggat på länge men har helt enkelt inte haft tid! Hade hälsolära prov idag och övade en del igår! Idag gick jag på stan till min läkare började och genst efter det for jag på skribaåterträff :) Så har haft det fullt upp! Men ska försöka bättre mig!
I morgon ska hela skola klä ut sig hela dan eftersom det är halloween maskerad och man kan vinna priser :) Jag ska vara en björn/nalle! Har en mysig dräkt, fast den är utan svans :( Ni får se bilder i morgon :)
Hos läkaren gick det förresten bra! Hade inget speciell, måste bara vila :/

Ska läsa på min modda bok nu! Bloggar snart igen!

Tudilu!

PS. Svarar på era kommentarer så fort jag hinner!


4 kommentarer

Bimbo Boy

28 Oct 2010 19:11

Kul att fler killar börjat blogga! :)

Stephanie & Sannah (AMPELOS)

28 Oct 2010 19:16

=)

Hannah

28 Oct 2010 20:19

Allt bra med dig? =)

bögen cassu

28 Oct 2010 20:34

hahaha :D gör inget, ja altså ja to ett bandage och vira de spänt runt bysten XD hehe :P

Kommentera

Publiceras ej