Homework, homework, homework -.-'

13kommentarer

Har haft sjukt mycket att göra idag! Efter skolan gick jag med Andrea till en maskerad butik och köpte smink och horn jag behöver till min Halloween dräkt! Gillar verkligen när butiken har flyttat till en mycket större lokal och där finns mycket större utbud nu!
Efter det gick vi alltså på bion och efter det jäktade jag hem så fort som möjligt så att jag skulle hinna hjälpa pappa med att byta ringar på mammas bil! Det tog längre än planerat eftersom bultarna inte ville lossna -.-'  Men när vi till slut blev klara skyndade jag hem och började med läxorna! Har gjort nästan allt nu eller rättare sagt allt utom spanskan :P Hade velat duscha ikväll men hinner inte med det på något sätt :( får väl göra det i morgon på morgonen ifall jag orkar stiga upp!

Måste sova nu :( Godnatt och sov så sött! Ses i morgon efter mina träningar ;)


13 kommentarer

J I L L I Z

25 Oct 2010 23:10

sv: okej, natti!

Yasmine

26 Oct 2010 09:21

Idag händer inte så mycket :)

Själv då?

liindblaads

26 Oct 2010 09:41

TAck för att du va med i dagens blogg igår ! vinnaren ligger uppe nu, kolla de kankse är du ;)

kram

guevacci

26 Oct 2010 10:29

Cha, tack för att du var med på "Veckans blogg"!



Vad händer annars? =)

JoelSv

26 Oct 2010 11:39

Kul att du ville delta i Dagens Blogg!

- Nu ät tävlingen avslutad!

Glöm inte titta in om Just DU vann & får stjäla scenen! Annars får du en ny chans idag :)

Joel

26 Oct 2010 16:20

absolut ska jag ha det :)

amandha

26 Oct 2010 17:46

Nä, jag har blivit hotad och trakasserad en hel del den senaste tiden. Och nu orkar inte lärarna vara delaktiga med det så de ska koppla in polisen typ :p

guevacci

26 Oct 2010 18:00

låter bra det, åt mat precis och nu ska jag plugga, omprov imrn..usch xD

liindblaads

26 Oct 2010 18:18

idag blir de Paradise hotell och lite sånt :)

sj ?

NEHA

26 Oct 2010 18:21

Hahha åh tack. :)

vissa blir så putt.. haha

carrouueee

26 Oct 2010 18:32

Hej :)

Den blonda då eller?

Just nu sitter jag med färgen i för att fylla i mina pasé:er xD det går sådär.. inte bra när jag inte hittar alla mina "verktyg" haha :P

Sj?

Kram Caroline

carrouueee

26 Oct 2010 19:01

okej okej hehe..

Dock har jag redan färgat håret med de bruna nu..

Det ser nog bra ut.. inte torkat ännu så kan inte säga något!



Vad är det du pluggar till? :)

Kram caroline

guevacci

26 Oct 2010 19:35

lycka till då;)

Kommentera

Publiceras ej