HAPPY!

8kommentarer



OCH!


bloglovin

8 kommentarer

JoelSv

14 Nov 2010 22:21

hejsan, allt bra?

Ber om ursäkt för dålig uppdatering och sent svar... men nu är jag nog på rätt spår igen! :P

fanny

14 Nov 2010 22:24

det är så kul när statistiken går uppåt:)

Linda

14 Nov 2010 22:34

Det vore snällt, många andra som vill hjälpa till också. men jag hör av mig om jag behöver din hjälp ;)

jättefin blogg btw! :D

Sabina

14 Nov 2010 22:39

Haha det är ju inte bra :/

Vi har haft nästan lika många besökare idag :D:D Jag har haft 130, rekoooooord :D

lotta

14 Nov 2010 22:40

HAHAH eller så int!

Joo no e han ganska minns int ens när han sist sku ha varit en vecka hemma irad :D

stephanie isabell

14 Nov 2010 22:54

vill bara passa på att önska dig en fortsatt trevlig söndag kväll. kram! =)

Viki

15 Nov 2010 01:34

Kul att de går uppåt!! :D Det förtjänar du helt, för du har en jättebra blogg ju!! :D



Sv; Tack så hemskt mycket!! Ja, jag la till dig nyss på bloglovin, säg gärna till när du lagt till mig med :)

Så kul att du vill vara med, vinnarna kommer upp strax!! :D



Jo jag tänkte skriva en liten bok eller hur man ska säga, där jag skriver saker som gör folk glada. så jag tänkte att du kanske skulle vilja säga vad som gör dig lycklig/glad? (i en kommentar i inlägget just om detta) Det kan vara ett ord, eller en mening. Du bestämmer själv! :D Tack om du vill hjälpa mig!♥





feztis

15 Nov 2010 07:56

Kul att statistiken har ökat :)

Jag använder mig sällan av blogglovin faktiskt,

Kommentera

Publiceras ej