Geography is not my favorit ämne tonight!

3kommentarer

Sorry för att jag inte har hunnit blogga tidigare idag men har haft det fullt upp!

Efter skolan hade jag spanska vilket var roligare idag än det brukar vara och sen for jag genast hem och gick ut med hunden! Sen åt jag och så bar det av till Sampalinna där det var ÅboIfks fotografering, efter det for jag och Katja och titta på Zumba medan vi "övade" på geografi provet! :)

Så har verkligen haft mycket att göra och nu måste jag verkligen öva på provet så

Seeya!



ps. har en hemskt hicka -.-'

ps2. dagens blogg vinnarna kommer ut inom kort!

3 kommentarer

jack

02 Nov 2010 22:16

faan jag vann inte dagens blogg, buhu! ;)

GegeUnlamma

25 May 2015 17:46

Bitcoin - the currency of tomorrow! There is a possibility Mining it for free today Bitcoin today 1 a day, the start of mining is free

Bitcoin EOBOT Free

ignicield

29 May 2015 19:50

Bitcoin EOBOT News - the currency of tomorrow! There is a possibility Mining it for free today Bitcoin today 1 a day, the start of mining is free

Bitcoin EOBOT Free

Kommentera

Publiceras ej