Gäster!

8kommentarer

Våra gäster har anlänt! Det är våra familjebekanta plus att Chrisse är här och ska bli övernatt! Ni kan ju aldig gissa vad jag och Chrisse ska göra ikväll, jo, suprise suprise, spela!  :)
Ska just äta, det blir fisksmörgåsar till förrätt och till varmrätt blir det kött med rödvinssås och potatisgratäng! MUMS! Kommer bli sjukt gott! Är otroligt hungrig!
Filmen var förresten skit bra! Den bästa Harry Potter filmen hittills typ. Var verkligen sjukt bra! Rekomenderar verkligen! Otroligt bra som sagt!
Ska äta nu och sen blir set säkert en film&spelkväll!
Byebye!


Absolut bästa karatktären typ! ;)


8 kommentarer

guevacci

19 Nov 2010 21:06

Tack för att du medverkade i "dagens blogg" igår :) Kolla om du är en av vinnarna annars anmäl dig igen om du känner för det =)

sannalitens.blogg.se

19 Nov 2010 22:17

Svar: Hej! Nu är jag tillbaka igen efter min suuuperlånga, dryga sjukdom. Så ursäkta det sena svaret. Men nu är jag någorlunda frisk :) Hur mår du då? :)

Linda

20 Nov 2010 01:10

haha tack :) idag har jag varit på Saco-mässan och sen jobbade jag :) vad har du gjort? :)

Tommy

20 Nov 2010 09:52

Sv: Ja verkligen!:)

Vart har du Prao?

Jag jobbar kväll hela helgen så jag vet nog vad jag ska göra..

AMANDA FALK

20 Nov 2010 12:26

man kanske måste se de andra harry potter innan eller? :) har bara sett 3 första..

Sv: hehe, ja men det är väl det man får äkna med när man pluggar natur i tvåan -.-

Hoppas du får en fin lördag!

Lotta

20 Nov 2010 13:57

hahah :) tackar och bockar !!

Michael Cresté

20 Nov 2010 14:29

Heys! Veckans bloggvinnare är dragen, titta in på min sida för att se om det var du som vann :)

/Michael

Anonym

20 Nov 2010 17:13

Samma Här :)

Kommentera

Publiceras ej