Dåligt minne?

1kommentarer

Har totalt glömt bort min blogg? Hur är det ens möjligt att glömma bort något som är så viktigt för mig som denna blogg är?
Anywhore, är tillbaka nu (igen) och ska verkligen försöka komma ihåg min älskling nu! Det piggar ju upp vardagen att skriva lite då och då! :)

Idag efter skolan gick jag till diverse butiker med Molly och i UFF(second hand affär) kostade allting 2€ idag så köpte massor med roligt och så köpte jag även ett halsband från ninja! Det är turkost och har ett kors, gillart. Problemet är bara att jag skulle spara pengar till vår klassresa till London men jag får väl klara mig på mindre shopping där istället.

Nu måste jag snart börja på min engelska essä och dessutom har jag massor med andra läxor att göra. Fy fis säger jag bara.

Tummen upp före shoppingen, tummen ner(suddigt som bara vad) för mig som glömmer att blogga och alla läxor!

1 kommentarer

Nora

08 Mar 2012 20:27

s: poor bby :) matteprov på kommande? :D

Kommentera

Publiceras ej