Baasch!

5kommentarer

Kom hem från klassresan på Albanus! Det var verkligen skit kul! Men är helt slut nu...Orkar inte skriva så värst mycket just nu så lägger in lite bilder från resan så ni får se på dem isället:)

TACK alla från min klass som gjorde detta till den bästa klassresan nånsin ! :)


Molly och Ea :)



Emil och Jonzki


Lotta



Sockan


Jag :)

Jag och Naiima

uuuh...aaah

Hahah

Lotta,Jussu,Emil,Jonzki och Sockan på berget på nötö :)
'
Snapple <3

Naiima klättrar upp i masten


Som ni kanske ser så hadde vi verkligen kul :) Tog evigheter att ladda upp bilderna så därför har jag inte uppdaterat fören nu :)
Som ni kanske såg länkade jag några av mina kompisars bloggar :) Ta en titt ! Alla väldigt bra bloggar :)

Tjenis !

5 kommentarer

Sonja

11 Sep 2010 20:57

Vitsi va niiiiice <3 ja sku ha villa va me :D ^^ D verkar myky mer kul än Åbo -.- :P

William Marklund

11 Sep 2010 21:11

din blogg var nice med :D

våga hata kärlek

11 Sep 2010 22:12

ni verrkade ha det riktigt kul

Lexie

12 Sep 2010 11:07

Jahass... ingen bild på mej va?;P

sofie

13 Sep 2010 20:16

hahahaha uuuuuush viken bild på mj :DDD

Kommentera

Publiceras ej